dilluns, 16 de juny del 2014

Avui, Repte de Trenes Salades amb Candela's Cookies!


     Al igual que la meva amiga Belén de Candela's Cookies, el temps em passa volant i no aconsegueixo fer tantes entrades al bloc com voldria.
     No penseu pas que no cuino! Tinc la carpeta de La Cuina de Cloe fins a dalt de receptes fotografiades i tastades, però no trobo mai el moment de penjar-les.


     Aquest matí, m'he dit a mi mateixa que no passaria un dia més sense penjar una i en obrir el bloc m'he creuat amb aquesta fantàstica recepta de la Belén: "Trenza de Hojaldre Salada"

     I mira per on, jo en tinc una de molt similar que estava pendent de publicar i m'he dit:
"Avui toca repte de Receptes!"



Hahahaha!
     La versió de la Belén té una pinta.... no passarà d'aquest mes que no la posi a proba. La meva és una mica més simple, ja que no utilitzo bechamel. Però com podreu comprovar, en ambdós casos es tracta d'una recepta molt senzilla, ràpida i que et permet sortir del pas quan tens convidats, com a entrant principal, per exemple.

Vinga, no ens allarguem més!

     Per cert, Belén, he estat escoltant la música del teu enllaç mentre escrivia el post, a mi també m'encanta! Per qui vulgui saber quina cançó és, Enllaceu al seu Post AQUÍ, llegiu fins al final i veureu l'enllaç musical.


INGREDIENTS
1 Làmina de pasta de full
1 Paquet de bacó a talls o a llesques
1 Paquet de formatge ratllat (si podeu, proveu de barrejar diferents formatges, el resultat és exquisit)
1 Ou batut

PREPARACIÓ

  1. Escalfeu el forn a 180ºC (sense ventilador).
  2. Esteneu la pasta de full sobre el paper encerat que porta normalment inclòs.
  3. Disposeu el rectangle de pasta de full verticalment, és a dir la cara més curta del rectangle ha de quedar a dalt i a baix i les més llargues als costats. Marqueu (sense tallar) amb la punta d'un ganivet rodó, el rectangle en tres parts iguals de dalt a baix, paral·lelament.
  4. Al rectangle del mig, repartiu el bacó i el formatge
  5. Als rectangles dels costats feu un talls paral·lels com si fossin "serrells d'un vestit". Els serrells han de quedar al mateix nivell d'un cantó i l'altre.
  6. Tanqueu la trena, creuant els serrells. 
  7. Quan la tingueu acabada, pinteu la superfície amb ou batut i al forn durant 20 minuts o fins que estigui ben doradeta.


Deixeu-la refredar en una reixa fora del forn i a menjar!

BON PROFIT!
La Cuina de Cloe

1 comentari:

  1. Qué buena Verooooo!!! me encantan estas trenzas, saladas o dulces, son siempre un éxito seguro!! Quedan tan bonitas...!! gracias por enlazarme de nuevo :-) besitos guapa!!

    ResponElimina

Blogging tips